مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 05:202021-07-17پزشكي

افزایش تخت های ویژه تنها سانتر ترومای گیلان


در اقدامی بی نظیر و ارزشمند طی شش ماهه گذشته 30 تخت به بخش های ویژه بیمارستان پورسینا اضافه شد.

- ایسنا/گیلان رییس بیمارستان پورسینا گفت: در اقدامی بی نظیر و ارزشمند طی شش ماهه گذشته 30 تخت به بخش های ویژه بیمارستان پورسینا اضافه شد.

دکتر سیروس امیرعلوی در گفت وگو با ایسنا، از افزایش امکانات درمانی بیمارستان پورسینای رشت خبر داد و اظهار کرد: بیمارستان پورسینا با قدمتی قریب به یک قرن فقط یک بیمارستان نیست، بلکه برشی از تاریخ، فرهنگ و منش مردم دیار گیلان است و همیشه مامنی بوده برای بیمارانی که جز این بیمارستان، پناهی برای کاهش آلام و درد خود نداشته اند.

وی تصریح کرد: با توجه به مرکزیت شهر رشت در حاشیه دریای خزر و همچنین جمعیت شناور آن به عنوان یک شهر توریستی، قطعا فضای فیزیکی و ساختار بیمارستان پورسینا که تنها سانتر ترومای استان است، جوابگوی نیاز مراجعین نیست و خدمات تشخیصی و درمانی که از سوی نیروی متخصص، توانمند و با تجربه این مرکز به مراجعین ارایه می شود تحت الشعاع فضای فیزیکی موجود قرار می گیرد.

رییس بیمارستان پورسینا ادامه داد: با تلاش هیئت رییسه دانشگاه علوم پزشکی گیلان و تیم مدیریتی بیمارستان پورسینا امکانات موجود و زیرساخت ها در این مرکز، بهبود بخشید لذا یکی از این اقدامات افزایش تعداد تخت های آی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تخت های ویژه تنها سانتر ترومای گیلان

افزایش تخت های ویژه تنها سانتر ترومای گیلان